מנהל.ת משאבי אנוש ואדמיניסטרציה

כמנהל.ת משאבי אנוש ואדמיניסטרציה שלנו תהיה לך הזדמנות לעשות תפקיד משמעותי, לתכנן ולהוציא לפועל רעיונות גדולים.

העלאת קו"ח | פורמט PDF עד 10MB

במסגרת התפקיד

  • בנייה, ניהול והובלת אסטרטגיית ניהול ההון האנושי בהתאחדות.
  • אחריות בתחום משאבי אנוש הכוללת – ניהול גיוסים, ליווי מלא של קליטות ועזיבות עובדים, אחריות על הדרכות שוטפות ורווחת העובדים.
  • יישום תהליכי משאבי אנוש חוצי יחידה דוגמת הערכת עובדים, שיחות אישיות וכו'.
  • ליווי וייעוץ להנהלת הארגון בנושאי משאבי אנוש בשוטף וכן ליווי מנהלי מחלקות.
  • מתן מענה אדמיניסטרטיבי מלא להנהלת הארגון, תיאום וזימון פגישות.
  • ניהול אדמינסטרטיבי של מוסדות העמותה (נשיאות, ועד מנהל, ועדות המשנה, דירקטוריון החברה הכלכלית) – תיאום, תיעוד ובקרה אחר תוצרי הועדות.

דרישות התפקיד

  • כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
  • ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.
  • תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.
  • תואר ראשון בתחום משאבי אנוש/מדעי ההתנהגות – יתרון משמעותי!
  • ניסיון קודם בתחום משאבי אנוש – יתרון משמעותי!

היקף ואופי המשרה

  • משרה מלאה.
  • עבודה במודל היברדי (יומיים עבודה מהבית)
  • תנאים סוציאליים מלאים.
  • יכול להתאים לסטודנטים.ות בשנה ג' ומעלה או בתואר שני.

סטודנטים וסטודנטיות..

משרתי/ות מילואים?
מפונים?
נפגעי פעולות איבה?
בני/בנות זוג של משרתי/ות מילואים?

אנחנו פה לסייע!

השאירו פרטים בטופס הבא ואנחנו נסייע במיצוי זכויות, הנגשת מידע, תמיכה וליווי וכל מה שתצטרכו

בודק...