מלגות

חזרה למלגות

רכז תחום מדיה – תכנית "חבר כלבבי"

  • מלגה על סך: 10,000
  • שעות פעילות נדרשות: 375
  • הרשמה עד: 23/11/2020
  • סטטוס המלגה: פתוחה

התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית מחפשת סטודנט/ית לתפקיד רכז/ת תחום מדיה  ל"חבר כלבבי".

תכנית מלגות חדשה מבית התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, משרד החקלאות, קרן פילנתרופית ועמותת S.O.S  חיות. במסגרת התכנית סטודנטים ישמשו בית אומנה זמני למספר כלבים מתחלפים הממתינים לאימוץ.

במדינת ישראל קיימת תופעה רחבה של כלבים חסרי בית. אלפי כלבים ננטשים מדי שנה על-ידי משפחותיהם, או שנולדים ברחוב ובשטחי בר, סביבות שאינן מותאמות לצרכי כלב וחושפות אותם לסכנות ולסבל רב. הסגרים ועמותות למען בעלי חיים מנסים להתמודד עם התופעה באמצעות לכידה, חילוץ וקליטת הכלבים הנטושים מחד, ומציאת בתים מאמצים עבורם מאידך, אולם במציאות הנוכחית הארגונים נמצאים תחת עומס תמידי. מציאות זאת מולידה מצבים של צפיפות רבה בכלביות, שהייה ממושכת של כלבים בתנאי שבי (מצב המוביל לפגיעה בריאותית והתנהגותית) ובמקומות מסוימים – גם להמתה. מסיבות אלה, הפתרון הטוב ביותר עבור הכלבים הוא בתי אומנה, ולהם תפקיד כפול: מצד אחד לחסוך מהכלב את המחירים של שהייה בכלבייה, ומצד שני להתחיל עימו תהליך של חשיפה, שיקום ולמידה שיסייעו לו להיקלט בביתו החדש.

מטרת התכנית היא הענקת בתי אומנה לכלבים הממתינים לאימוץ, מתן מחסה וטיפול, עד למציאת בית חם וקבוע. על-מנת לסייע לכלבי האומנה למצוא בתים מאמצים מתאימים ובפרק זמן מינימאלי, עליהם להיחשף לקהל רחב ולהיות מיוצגים בצורה הטובה, האטרקטיבית והנאמנה ביותר. בימינו, עיקר חשיפת הכלבים וקידומם נעשה באמצעי המדיה השונים, בדגש על רשתות חברתיות.

רכז המדיה יהיה אחראי על פיתוח וניהול אמצעי המדיה החברתית של התכנית, פיתוח תוכן לטובת קידום כלבים לאימוץ ותיאום פעילות הקידום מול הגורמים השותפים: עמותת S.O.S חיות, התאחדות הסטודנטים, נציגי המוסדות האקדמיים ועוד.

מלגה על סך 10,000 ש"ח תוענק עבור פעילות שנתית מלאה: 375 שעות.

המלגה כוללת:

  • חובת השתתפות בימי ההכשרה, בתחילת שנת הפעילות ובאמצע השנה.
  • הובלת אסטרטגית המדיה של התוכנית – ניהול ויצירת תוכן במדיה החברתית.
  • בנייה והפעלה של ערוצי מדיה עבור התכנית, ברשתות פייסבוק ואינסטגרם, ועדכונם השוטף.
  • קריאטיב וניהול טכני של המדיה החברתית (כתיבה יצירתית, הפקת תמונות וסרטונים).
  • עיצוב תבניות תוכן עבור המדיות השונות על-פי צרכי התכנית.
  • עיבוד המידע מבתי האומנה, לרבות דיווחים על הכלבים, תמונות וסרטונים, לכדי תוצרי מדיה ברי הפצה.
  • נוכחות חובה בימי ההכשרה: אחת עבור הרכזים, 3 עבור הסטודנטים ובטקס מצטיינים.
  • נוכחות חובה בישיבות צוות תקופתיות.
  • אחריות על הכשרת מלגאי האומנה בנוגע לצילום מדיה וכתיבה אפקטיבית בעת ההכשרה הראשונית, וביצוע משוב לאורך שנת הפעילות.
  • נוכחות פעילה ב-4 ימי אימוץ לאורך השנה לפחות ותיעוד הפעילות.

 

ניהול שוטף:

  • פיתוח ופרסום תוכן באופן שוטף ויום-יומי לטובת קידום כלבים לאימוץ.
  • העברת תוצרי מדיה על כלבים באומנות פעילות לשותפי התכנית השונים, מדי שבוע במועד קבוע, לצורך קידום הכלבים בפלטפורמות שלהם.
  • מתן מענה שוטף לרכזים ולמלגאי האומנה בתחום המדיה, לרבות זמינות לכל בעיה שעולה ומתן מענה בזמן סביר, בהתאם למידת הדחיפות של הבעיה.
  • מעקב אחר מדדי האפקטיביות של המדיות השונות באמצעות כלים אנליטיים ואחרים (לרבות חשיפה, אינטראקציה והמרה), ודיווח למנהל התכנית.
  • העברת כלל החומרים השיווקיים עוברים לגורמים השונים לפרסום ושיווק: מלגאים, אשכול גליל מזרחי ו-S.O.S חיות, מדיות של התוכנית, מוסדות לימוד וכיו"ב.
  • תקשורת מול הקהל במדיות השונות, העברת פניות של מתעניינים באימוץ לגורמים האחראיים על סינון והתאמת משפחות לאימוץ מטעם העמותה או האשכול.
  • הצפת בעיות, פניות חריגות וקשר שוטף מול מנהל התכנית לאורך כל השנה.

 

תנאים לקבלת המלגה וכישורים נדרשים:

  • סטודנטים/יות הלומדים במוסד אקדמי מוכר, לאורך כל שנת תשפ"א (לרשימת המוסדות המפורטת).
  • תחושת שליחות גבוהה, אהבה לכלבים, מוטיבציה ואחריות גבוהה, סדר וארגון.
  • שליטה בפלטפורמות מדיה חברתית מקובלות (פייסבוק, אינסטגרם ואחרים).
  • שליטה בסיסית בכלי תוכנה לעריכת גרפיקה, מוסיקה ווידיאו.
  • חשיבה קריאטיבית עם אוריינטציה שיווקית ויכולת כתיבה גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, סבלנות, אמינות, אסרטיביות והובלה.
  • ניסיון בתפקידים דומים.
  • הכשרה מקצועית בתחום המדיה והדיגיטל – יתרון.

 

חבר כלבבי בחדשות 12

חבר כלבבי באתר ynet

 

להרשמה לרכז תחום מדיה – לחצו כאן

**הקבלה לפרויקט מותנית במעבר ראיון אישי**

*רק פניות מתאימות תענינה*